4. dotazy amatéra

Moderátoři: monkus, gorick, schmegea

Odpovědět
BorgDog
Nováček
Nováček

4. dotazy amatéra

Příspěvek od BorgDog »

Jsem v tomhle úplný nováček, AZBox jsem si pořdil nedávno a s Linuxem mám zkušenosti nulové, takže se předem omlouvám, pokud se projevím jako lama, ale měl bych pro začátek 4 dotazy.

1.) Je po stránce firmware/softwaru nějaký zásaní rozdíl mezi "satelitním" AZ boxem a tímto: AZBox HD Premium Combo (DVB-S/S2+DVB-T)? Dají se všechny návody a utility použité pro "satelitní model" uplatnit zde?

2.) Jde připojit k AZboxu CD/DVD mechaniku z počítače na přehrávání filmů? Zkoušel jsem to se "standardní" LG, zapojil jsem ji do předního USB portu, ale bez viditelného efektu. Dělám něco špatně?

3.) Jde sledovat televizi v PC přes LAN nebo se s AZBoxem tohle nedá? Našel jsem tu topic a návod, kde se tvrdí, že to jde přes program VLC Player, ten program sice mám, ale ten návod nechápu, netuším, jak to mám nastavit. Pokud to jde, neporadil by mi někdo?

4.) V mém "kombo" AZBoxu jsou dva páry zdířek Ant. In/Out. Jeden pár je situovaný vertikálně na levém rohu vedle vstupu/výstupu pro satelit, druhý horizontálně uprostřed nad SCART konektorem. Když zapojím anténu do toho vertikálního na rohu, OK, mám signál. Když zkusím ten horizontální nad SCARTEM, nestane se vůbec nic. Mám to pokládat za poruchu? Pokud ne, k čemu slouží ty dva konektory Ant. In/Out nad SCARTem, v návodu o tom není ani slovo?

Moc díky a doufám, že těmi dotazy nikoho nenaštvu. :118:

visper
Odborník
Odborník
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: 4. dotazy amatéra

Příspěvek od visper »

1) Firmware je stejný pro všechny Azboxy HD.
2)Jde to, problém bude asi s napájením, jeden USB to neutáhne. Chce to dvojitý kabel do dvou USB nebo externí zdroj.
3)Jde to přes VLC, ale chce to kabel. Některé wifi neumí pakety multicast, některé sice umí ale málokdy stíhají.