Optibox Anaconda Plus - problém s laděním -> pomozte

Rady,návody a možná řešení.

Moderátor: 005jon

Odpovědět
kada85
Nováček
Nováček

Optibox Anaconda Plus - problém s laděním -> pomozte

Příspěvek od kada85 »

Dobrý den,

obracím se na Vás s prosbou o pomoc -> pořídil jsem si Anacondu Plus stáhl jsem si MCAS plugin a chtěl jsem naladit programy -> programy sice v pohodě naladím, ale nejedou - jsou kódované (jen pár není např. CT24, TV Neo...). Mám KARTU Skylink Irdeto - v předešlém sat. přijímači šla bez problémů - programy naldit nebyl problém (byl to Topfield).
Kartu jsem nyní asi měsíc nepoužíval - nemohla se zablokovat?? Nebo nevím, zda-li jsem správně nainstaloval Plugin MCAS -> nastavil jsem aby ses spouštěl automaticky - jak zjistím, že je spuštěn??
Mohl bych Vás o nějaký typ - jsem začátečník v Linuxových přijímačích...

MOC VÁM DĚKUJI!! :cry:

Pastoman Slovakia
Nováček
Nováček

Re: Optibox Anaconda Plus - problém s laděním -> pomozte

Příspěvek od Pastoman »

Mcas pri spúšťaní vypíše že inicializoval kartu napr.cryptoworks.Dávaš kartu čipom dolu? :89:

kada85
Nováček
Nováček

Příspěvek od kada85 »

Pastoman píše:Mcas pri spúšťaní vypíše že inicializoval kartu napr.cryptoworks.Dávaš kartu čipom dolu? :89:
Dobrý večer,

Plugin Mcas mě nic takového při startu přístroje nepíše - dokonce když sse dívám do seznamů pluginu, tak plugin nemá žádný stav!! I když ho pustím ručně, tak nic... Rozhodl jsem se proto stáhnout OSCAM, zde mám zpětnou vazbu, že se spustil (je vidět ve stavu), ale i tak programy mimo CT24 a TV NEO a pak pár dalších nejednou :-(
Když se dívám do MENU->DOPLNKY->CAS tak zde je přehled slotů na kartu a píše mi to, že mám špatnou kartu - v mém předešlém Topfieldu jela... Kartu dávám čipem dolů...
Prosím nenapadá někoho nějaký nápad, jak můj problém vyřešit a vše rozjet?

Děkuji

Pastoman Slovakia
Nováček
Nováček

Příspěvek od Pastoman »