Připojit síťový disk

Nastavení a vše kolem HD-BOXU.

Moderátor: By.Bob

Odpovědět
rkhl
Nováček
Nováček

Připojit síťový disk

Příspěvek od rkhl »

Zdravím,

jsem nováček v používání HD-BOX FS-7110 HD PVR, tak bych potřeboval radu. Mám připojený HD-Box do sítě, přes TC si do něj nahraji či stáhnu přes síť co chci. Chtěl bych ale, pokud to jde, přistoupit z HD-Boxu přes síť na disk a nějakou konkrétní složku na notebooku a přehrát si video bez toho, abych ho musel kopírovat na flashku, co mám připojenou k boxu. Mám doma domácí síť a videa na notebooku si přehrávám na PC, tak aby to šlo i na satelitu. Můj systém je Win 7 Home. Děkuji za rady.

rkhl
Nováček
Nováček

Re: Připojit síťový disk

Příspěvek od rkhl »

Ještě jsem zapoměl, chtěl bych připojit složku d:\Multimedia\

rkhl
Nováček
Nováček

Příspěvek od rkhl »

Takže už jsem tady zjistil, že se to dělá pomocí mount a telnet v RCC. Použiji příkaz:

mount -t cifs //192.168.1.107/test -o username=,password= /STORAGE/USB1/Media

složku test mám v pc na c:/test, je sdílená, Media též vytvořena. Píše mi to ovšem "Permission denied". Už nevím co s tím.

rkhl
Nováček
Nováček

Příspěvek od rkhl »

Chyba byla v nastavení sdílení ve Win7.

ShaMan
V.I.P.
V.I.P.
Dostal poděkování: 8 poděkování

Příspěvek od ShaMan »

rkhl píše:Chyba byla v nastavení sdílení ve Win7.
Hezké , zaptat se umíš , ale poradit ne .

Tak jak je třeba nastavit widle ?

Tam kde předevčírem znamená pozítří ...
rkhl
Nováček
Nováček

Příspěvek od rkhl »

Vzhledem k tomu, že používáme noťas pouze doma, tak tam máme jen jeden účet bez hesla. Tak jsem musel v centru síťových připojení a sdílení zatrhnout volbu "Vypnout sdílení chráněné heslem". Potom už se mi to připojilo v pohodě. Nevím sice, jak je to bezpečné, ale nemám tam žádná důležitá data.

rkhl
Nováček
Nováček

Příspěvek od rkhl »