Dnes mi dorazil email,ve znění:
Vážený zákazníku,
dne 16.07.2013 Vám bude odeslána nová dekódovací karta pro příjem satelitních programů. Zásilka vám bude doručena do 5 dní na korespondenční adresu uvedenou při objednávce karty. Celková částka k úhradě je 349 Kč. Na internetových stránkách České pošty můžete sledovat, kde se zásilka aktuálně nachází.
http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sl ... asilky.php
Podací číslo vaší zásilky je DRXXXXXXXXX
Vaše nová karta SKYLINK VÝMĚNA vám zajistí bezplatný příjem všech neplacených programů, které jste měli k dispozici u CS Linku.
Číslo vaší nové karty je 42XXXXXXX. Jedná se o kartu typu ICE, tzn. karta je kompatibilní s oběma kódovacími systémy používanými u Skylinku. Jedná se o nový typ dekódovací karty (Irdeto/ICE), která korektně funguje jak v nových přijímačích s licencovaným dekodérem Irdeto, tak ve starších přijímačích s licencovaným dekodérem CryptoWorks. Upozornění: Ke sledování HD programů je třeba HD satelitní přijímač i HD televizor (HD ready nebo Full HD).
Děkujeme za objednávku a těšíme se na další spolupráci.
Tým CS Link a Skylink
Děkujeme za objednávku,kterou jste si neobjednal.

Doma se mi válí minimálně 10 karet výměn a já jim budu ještě platit dalších 348 Kč.Největším paradoxem na celé věci je to,že tyto emaily posílají i zákazníkům s kartami, na kterých je platný více jak rok servisní poplatek.Tomu se říká byznys.
