Cryptoworks - CS Link

Nastavení a vše kolem HD-BOXU.

Moderátor: By.Bob

Neipori
Nováček
Nováček

Cryptoworks - CS Link

Příspěvek od Neipori »

Zdravím, zakoupil jsem si přístroj HD-BOX FS-7110 HD PVR, po prostudování tohoto webu nainstaloval mcas + fw v2.09.87, ale nedaří se mi zprovoznit zakódované kanály CSLink (stará karta Gital), přístroj hlásí chybu karty, ale ví, že jde o Cryptoworks. Na těchto stránkách je uvedeno,( http://www.parabola.cz/clanky/4503/hd-b ... e-vykonny/ ) že přístroj fungoval bez problémů. Pokud kartu vrátím do původního přístroje Mascom, jede vše bez problénů. Poradí někdo, kde dělám chybu, jestli ji dělám, nebo musím nainstalovat jiný plugin? V Linuxových přijímačích jsem totální nováček. Děkuji

ShaMan
V.I.P.
V.I.P.
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: Cryptoworks - CS Link

Příspěvek od ShaMan »

A máž zapnutý ten plugin ? Menu -Pluginy a barevné tlačítka ?

Tam kde předevčírem znamená pozítří ...
Neipori
Nováček
Nováček

Příspěvek od Neipori »

Mám a děkuji za zájem

rost
Nováček
Nováček

Příspěvek od rost »

já s cslink kartou problém nemám, měl jsem tam jak mcas tak oscam pro cslink a vše ok.
Těžko radit, ale asi bych zkusil jiný plugin, třeba jen jinou verzi mcas, případně později oscam.
při instalaci pluginů dodržuju doporučené postupy jako výmaz adresáře var, tovární nastavení, restart atd.

Neipori
Nováček
Nováček

Příspěvek od Neipori »

Postupoval jsem několikrát podle zde uveřejněných návodů, a stále nic :51:

ShaMan
V.I.P.
V.I.P.
Dostal poděkování: 8 poděkování

Příspěvek od ShaMan »

A po nabootování přijímače ti vyskočí modrá lišta o identifikaci karty ?
V menu Pluginy když potvrdíš OK tak tam bys měl mít údaje o kartě ,
předpokládám že kartu vkládáš čipem dolů ?

Tam kde předevčírem znamená pozítří ...
tulino
Pokročilý
Pokročilý

Příspěvek od tulino »

Neipori píše:přístroj hlásí chybu karty, ale ví, že jde o Cryptoworks.