prosba

Diskuze Dreamsky NXP256 HD.

Moderátor: 005jon

solide
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

prosba

Příspěvek od solide »

ahoj planujem kupit novy satelit a dostal som od jedneho clena tohoto fora typ na tento:Dreamsky NXP256 HD. Nechcel by som otvarat duplicitne prispevky jeden som uz na tomto fore ohladom toho napisal
a velmi pekne by som poprosil niektoreho zo skusenych clenov co prijmac maju o radu. Docital som sa ze linuxovy prijmac treba najprv na pocitaci nastavit a to ze zvladne uz skuseny clovek. Nehovorim ze som v PC technike totalny LAMA ,svoj OpenboxX810 som si bezproblemov preflashoval ale to je zasa ina kategoria, asi ze?. Nie je niekto z Bratislavy co by mi poradil a pomohol? Najlepsie odpoved cez sz Velmi pekne Dakujem J

ShaMan
V.I.P.
V.I.P.
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: prosba

Příspěvek od ShaMan »

Je Linux uvnitř , navenek ani nepoznáš .
PC k tomu ani nepotřebuješ

Tam kde předevčírem znamená pozítří ...
solide
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Příspěvek od solide »

ty ten prijmac mas?

romerro
Nováček
Nováček

Příspěvek od romerro »

Klidně do něho jdi, nic na PC není třeba nastavovat, a pokud máš připojení k netu přes router, získáš i bonus navíc...viz toto forum.

pape3
Nováček
Nováček

Příspěvek od pape3 »

ANO je to tak. Pro nastaveni nepotrebujes PC.

solide
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Příspěvek od solide »

ok dakujem asi si zvolim tento typ. Neda niekto typ na dobru cenu? Som z Bratislavy

marsim21 Czech Republic
Administrátor
Administrátor
Dal poděkování: 181 poděkování
Dostal poděkování: 267 poděkování

Příspěvek od marsim21 »

Google odkazy na eshopy jsou zakázané.

Obrázek

Podpořte naše fórum finanční částkou. Stačí kliknout na tlačítko Donate a odeslat libovolnou částku.
:99: http://www.openboxforum.satdigitalne.cz :99:
:arrow:Panasonic TX-50CX700E , Panasonic TX-P42G30E