oplatí sa teraz kúpiť HD BOX 9200 ?

Nastavení a vše kolem HD-BOXU.

Moderátor: By.Bob

Beholder
Nováček
Nováček

oplatí sa teraz kúpiť HD BOX 9200 ?

Příspěvek od Beholder »

dúfam ,že ma admin nepotrestá banom za založenie tejto témy ,myslím že sem chodí viacej ľudí zbierať info pred kúpou HDBOX 9200 a bojí sa niečo opýtať ,lebo nás všetci hneď zdr.ú ,že sme mali najprv hľadať v starých témach. Myslím ,že som tu toho prečíta dosť a odpovede na moje otázky som tu nenašiel. v satelitnej technike som zatiaľ len teoretik ,chystám sa prejsť na túto platformu z IPTV takže študujem na nete už vyše mesiaca a do konca ďalšieho chcem sfunkčniť jeden sat doma. HDBOX 9200 ma teda zaujal pomerom cena/výkon :wink:
Chcem sa opýtať na terajšiu situáciu ktorá vznikla pri prechode skylinku na Irdeto PI-sys v kombinácii s CryptoWorksTM
,dnešné vyhlásenie od granteca ma dosť zneistilo :shock: To naozaj veľa ľudom teraz nefunguje príjem cez UNI čítačku?
1. Nie je mi jasné ,či sú problémy len so starými kartami Skylink ,alebo UNI čítačka nefunguje ani s novými ICE kartami ,sú vlastne tie nové ICE karty už v predaji ??
2. Teda hovorím ,že som len teoretik a doteraz som nedržal ani jednu skylink kartu v ruke ,dá sa nejako rozoznať stará karta od ICE karty?
3. Čo to všetko vlastne znamená pre ľudí ,ktorí si plánovali kúpu HDBOX9200 ,majú radšej počkať či sa objaví nový fw ,alebo je jasné že nový fw bude ,len nikto nevie povedať kedy??

ďakujem za objasnenie :smile:

HD BOX FS-9200 PVR, fw1.08.83,MCAS, 80 Al, monoblok quad, Skylink HD 0d03, WD My passport essential 320GB, Panasonic TH-37PX80E
grantec
Administrátor
Administrátor
Dostal poděkování: 2 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: oplatí sa teraz kúpiť HD BOX 9200 ?

Příspěvek od grantec »

z cisto financnceho hladiska ano - das fw 1.07.55 a mas to ,co inde treba poriadne priplatit.