Pro amatera
Moderátor: By.Bob
-
- Nováček
Pro amatera
Prosím o radu. Jsem úplný začátečník v satelitním příjmu a proto Vás prosím o radu.
Prošel jsem zde skoro celé fórum a jsem z toho trochu zmatený.
Potřebuji dvoutunerový přijímač (potřebuji nahrávat),budu používat kartu Skylink HD.
Nebudu využívat žádné sdílení,emu,neustálé změny fimwaru atd.Potřebuji spolehlivý přijímač,který zapojím,naladím a hotovo.
Bude HD box pro mně ten pravý? Přemýšlím ještě o Mascomu 5301.
Mnohokrát děkuji za jakékoliv info.
Prošel jsem zde skoro celé fórum a jsem z toho trochu zmatený.
Potřebuji dvoutunerový přijímač (potřebuji nahrávat),budu používat kartu Skylink HD.
Nebudu využívat žádné sdílení,emu,neustálé změny fimwaru atd.Potřebuji spolehlivý přijímač,který zapojím,naladím a hotovo.
Bude HD box pro mně ten pravý? Přemýšlím ještě o Mascomu 5301.
Mnohokrát děkuji za jakékoliv info.
-
Jerry973
- Nováček
Re: Pro amatera
Vsetko co si pisal HDbox ma, ja ho mam cca mesiac a som spokojny. Pokial nebudes s nim spekulovat a neviem co vsetko skusat, tak nema dovod sa k tebe spravat nekorektne. Ale FW by si mal cekovat pravidelne aspon raz za dva mesiace a updatnut. To sa netyka samozrejme len HDboxu ale vsetkych primacov ... Studuj, citaj, zistuj a urcite si sam dobre vyberies. Orientuj sa podla toho, co tebe vyhovuje a co ma pre teba vyznam a co nie ...
HD-BOX 9200
-
- Nováček
Tento prijímač má podľa mňa jednu nemilú vlastnosť - bez pripojenia na net je v prdeli. Cez víkend som bol na mieste kde internet síce bol, ale môj 10m LAN kábel bol krátky. Nešlo mi ani zapnúť internú čítačku,takže dali sa sledovať iba nekódované programy. Takže je treba si uvedomiť túto vlastnosť (možno ju v budúcnosti programátori zmenia) a podľa toho sa rozhodnúť.
-
- Mírně pokročilý