Rada ohľadom výberu zostavy

Volná diskuze.
Odpovědět
Niktosko
Nováček
Nováček

Rada ohľadom výberu zostavy

Příspěvek od Niktosko »

Dobrý deň,
som absolútny amatér a rád by som sa poradil.
Mám digitálny prijímač Topfield TF6000CR a zaplatený balík Skylink.

Na parabole mám dve LNB (alebo ako sa to volá), tak že môžem prijímať signál z dvoch satelitov. Mám nastavené na Astru 3B a druhú ani neviem ktorú.
Okrem Skylinkových programov viem pozerať nemecké programy typu PRO7 atď. A nič iné zaujímavé.

Mám pár otázok:
Ak by som plánoval kúpiť nový prijímač, (tento starý mi už hapruje), bude mi fungovať Skylink karta aj na ňom, ak karta nie je HD?
Rád by som sa dopracoval k príjmu anglických spravodajských kanálov typu BBC, CNN, prípadne iných anglických kanálov. Dá sa to aj bez poplatkov a potreby dekódovania?
Postačuje na pozeranie HD vysielania aj LCD s HD ready?

Vopred dík za odpovede

marsim21 Czech Republic
Administrátor
Administrátor
Dal poděkování: 178 poděkování
Dostal poděkování: 265 poděkování

Re: Rada ohľadom výberu zostavy

Příspěvek od marsim21 »

Vezmu to ve zkratce.
Dle toho co píšeš. Příjem máš ze dvou družic Astra 23,5E (programy Cz a Sk) a Astra 19,2E (což jsou ty německé Pro7 atd.)
Pokud si pořídíš HD přijímač a již máš kartu vyměněnou (ICE) máš možnost sledovat HD programy.Bud jen základ nebo po zaplacení balíčku HD programů i prémiové HD programy.Pokud vlastníš ještě starý typ dekódovací karty 0D03 začínající číslem 03xx, nebo 0D70
začínající číslem 01976 je zapotřebí jí pro příjem placených HD programů vyměnit.Volné HD (Nova HD,Čt HD atd.)ti ještě chvíli poběží.
Skylink se chystá k postupnému útlumu na starých kartách.
Pro příjem i anglických programů je zapotřebí nastavit parabolu na 28,2E což je Astra2,kde běží mnoho volných Anglických programů.
Pro příjem HD obsahu ti postačí i tvá Tv.
Jaký přijímač pořídit (doporučení přijímače)po mě nechtěj.Ze zásady to nedělám.
To vše ve zkratce. :89:

Obrázek