Nastavení nového SW
- Pifl
- Nováček
Nastavení nového SW
Trochu s obavami píšu tento příspěvek.Na stejné téma jsem psal asi před dvěma měsíci,ale mě ten problém stále trápí.Snad mi admin promine.Na přijímač ARGUS VIP2 jsem se snažil vyměnit stávající SW 1.2.81 za 1.2.84 nebo 1.2.85.Kabel RS 232 nemám,PC je od přijímače příliš daleko.Zkoušel jsem to ze zálohy na HDD,ale pokaždé mi tam zůstal starý stávající SW.Jsem laik a jak to provést přes usb nevím.Prosím,poraďte mi někdo.
-
marsim21
- Administrátor
- Dal poděkování: 178 poděkování
- Dostal poděkování: 265 poděkování
Re: Nastavení nového SW
Záloha na HDD neslouží k výměně softwaru.Ze zálohy,kterou si uložíš bud na HDD,nebo USB flash se obnovuje nastavení přijímače a setting (proladěné a poskládané programy).
Vyhledej návod a postup pro změnu software pro daný přijímač přes USB flash. Nebude to složité.Pokud si netroufneš sám poohlédni se v okolí,kdo by byl ochoten to provést za tebe.
Doufám,že se mi alespoň trochu podařilo objasnit ti některé základní pojmy.
Vyhledej návod a postup pro změnu software pro daný přijímač přes USB flash. Nebude to složité.Pokud si netroufneš sám poohlédni se v okolí,kdo by byl ochoten to provést za tebe.
Doufám,že se mi alespoň trochu podařilo objasnit ti některé základní pojmy.

Podpořte naše fórum finanční částkou. Stačí kliknout na tlačítko Donate a odeslat libovolnou částku.

Na SZ, které se netýkají ,,funkčnosti fóra,,již neodpovídám.Na dotazy ohledně sat. přijmu je vytvořeno fórum.
Kdo neumí používat tlačítko HLEDAT ,ten si nezaslouží odpověď.
- Pifl
- Nováček
Děkuji za zprávu,správný postup k nastavení SW právě hledám a zatím bez úspěchu.
- Pifl
- Nováček
Dobrý den,Vy mi říkáte vyhledej návod a postup pro změnu software.To se právě na těchto stránkách snažím.Říkat mi vyhledej nemá
logiku.Popište mi ten návod a postup,když to není jak říkáte tak složité.To by mělo logiku.Děkuji za odpověď pifl