Zdravim, jsem majitelem hdboxu 7110, ale vadi mi nemoznost sledovani kanalu z jineho transporderu behem nahravani. Tak uvazuju nad dvoutunerovym prijimacem.
Otazka: Jak udelam a jde to vubec, aby kdyz mam jednu parabolu, jeden LNB (ma tusim dva vyvody), jeden kabel do baraku a jednu skylink kartu (posledni I... model) sem mohl sledovat programy ze vsech transporderu nezavisle (jedna se pouze o prijem z jedne druzice).
Vic nepotrebuju, jinak mi hdbox plne vyhovuje.
Umi to model 9300 nebo 9200? Umi oba tunery pristupovat k jedne karte nezavisle?
Diky za rady!
Jedna karta v obou tunerech
Moderátor: By.Bob
-
- Nováček
Re: Jedna karta v obou tunerech
Nejsem odborník, ale něco odpovím. Mám 9200, mám do něj zavedeny dva nezávislé kabely od LNB a můžu dva různé programy nahrávat a třetí sledovat (třetí program musí být ze stejného TP (polarizace - nejsem si jist) jako jeden ze dvou co se nahrávají)
Když přivedeš jen jeden kabel, tak to už dost omezí, budeš dle mého sledovat a nahrávat buď jen v rámci jednoho TP, nebo jedné polarizace, to si nejsem jistý, každopádně u dvoutuneru by byla škoda nemít pro každý tuner přívod.
Když přivedeš jen jeden kabel, tak to už dost omezí, budeš dle mého sledovat a nahrávat buď jen v rámci jednoho TP, nebo jedné polarizace, to si nejsem jistý, každopádně u dvoutuneru by byla škoda nemít pro každý tuner přívod.
fw: 1.11.16, Oscam svn8347, HDD: Seagate Pipeline HD2 500GB , Tv Samsung LE37B650, Skylink ICE
-
- Nováček
Ak tam bude jeden kabel, je to ako na 7110. U dvojtunerového môžeš spraviť loop - prepojiť výstup tuneru1 do vstupu tuneru2, ale tam budeš stále obmedzený na polarizáciu.
Na plnohodnotné využitie treba 2 koaxy. Existuje riešenie (drahé) ako to ťahať cez jeden koax.. Link keď tak cez sz nech nešírim reklamu :)
Podmienkou je dostatočne kvalitný koax a priame spojenie s boxom = žiadne účastnícke sat/tv zásuvky