Pokračovanie - Zhasol mi HD BOX 7110
Napsal: 15 srp 2013, 09:27
V príspevku Zhasol mi HD BOX 7110 som opísal svoj problém. Grantec správne identifikoval závadu ako vadnú flash. Keďže výrobok mám v záruke, do opravy Sapro som ho poslal cez predajcu nepoškodený a z výroby zaplombovaný. Odpoveď akú som dostal zo Sapra uvádzam nižšie. Chcem vedieť vaše názory na to, že mi Sapro nechce uznať záruku. Za vaše vyjadrenia vopred ďakujem.
V přijimači byl zjištěn vadný obsah paměti flash. Jelikož tyto flash nelze naprogramovat je nutné použít flash novou.
Po napájení nové paměti flash přijimač najel. Odzkoušel jsem funkci LAN, USB, naladění programů i funkci čtečky.
Závada byla tedy způsobena poškozením obsahu paměti uživatelem, na což se s pochopitelných důvodů záruka nevztahuje. Cena opravy je 500kč bez DPH práce a cena paměti flash 200kč bez DPH.
V odpovědi prosím napište zda souhlasíte s placenou opravou nebo Vám přijimač zaslat neopraven. (novou paměť flash si vypájíme a původní přilepím páskou na základní desku.
V přijimači byl zjištěn vadný obsah paměti flash. Jelikož tyto flash nelze naprogramovat je nutné použít flash novou.
Po napájení nové paměti flash přijimač najel. Odzkoušel jsem funkci LAN, USB, naladění programů i funkci čtečky.
Závada byla tedy způsobena poškozením obsahu paměti uživatelem, na což se s pochopitelných důvodů záruka nevztahuje. Cena opravy je 500kč bez DPH práce a cena paměti flash 200kč bez DPH.
V odpovědi prosím napište zda souhlasíte s placenou opravou nebo Vám přijimač zaslat neopraven. (novou paměť flash si vypájíme a původní přilepím páskou na základní desku.